A weblap bizonyos funkcióinak működéséhez és a célzott hirdetésekhez sütikkel (cookie-kal) gyűjt névtelen látogatottsági információkat. Ha nem engedélyezi őket, számítógépe böngészőjében bármikor beállíthatja a tiltásukat/eltávolításukat.
Rendben
Termékek Menü
0

Szállítási információk

Személyes átvétel előzetes telefonos/internetes rendelés után munkaidőben lehetséges!

Szállítási árak

Megrendeléseinél Ön az alábbi szállítási költségekkel számolhat. Természetesen az alábbi díjak a rendelése feladásakor automatikusan kalkulálódnak, és a kosárban is feltüntetésre kerülnek. 
 

Szállítási költség

Utánvét és átutalás esetén

BANKKÁRTYÁS és PAYPAL fizetés esetén

Megrendelés összege

Szállítás díja

Szállítás díja

bruttó
1 Ft - 9.999 Ft

bruttó
1.000 Ft

bruttó
1.000 Ft

bruttó
10.000 Ft-tól

díjmentes!

díjmentes!

 



A szállítási költséget a megrendelt termékek árával együtt számlázzuk.


 

Szállítási és fizetési feltételek

Megrendeléskor a Vevő az alábbi fizetési módok közül választhat:
 

  • bankkártyával online
  • utánvét esetén, a csomag átvételekor készpénzzel a csomagot kézbesítő futárnak
  • készpénzzel vagy bankkártyával ügyfélszolgálatunkon az áru átvételekor
  • banki átutalással (előre utalással)




Cégünk MPL Posta futárszolgálattal szállítja házhoz a megrendelt termékeket. Lehetősége van a házhozszállításon kívül MPL Posta Csomagautomatába, MPL Posta Pontra szállításra és MPL Postán maradó szállításra is. A csomagok kiszállítását a futárszolgálat másnapi kézbesítéssel tudja biztosítani. (15:00-ig leadott rendelések esetén). A csomag átvételekor kérjük, győződjön meg annak épségéről és sértetlenségéről, és csak utána adja át az ellenértéket a kiszállítónak. Bármilyen gond esetén a szállítóval vetessen fel jegyzőkönyvet, és ezt küldje el címünkre, mert csak ennek birtokában áll módunkban problémáját megoldani. 

Személyes átvételre és fizetésre is lehetősége van irodánkban a 1163 Budapest, Cziráki utca 26-32. alatt. 

Nyitvatartás:

Hétfő-Péntek: 9:00 - 16:00
 

Telefon: 06 1 445-0940



A megrendelt termékeket munkanapokon tudjuk kiszállítani, munkaidőn belül (8:00-17:00), ezért kérem mindenképpen olyan szállítási címet adjanak meg, ahol a futár kézbesíteni tudja a csomagot a fent említett időn belül. 

Megrendelését leadhatja internetes áruházunkon keresztül vagy telefonon is. Az internetes áruházon keresztül leadott rendelések esetén, pontosan töltsék ki a szállításhoz szükséges adatokat, mert hiányos, vagy szándékosan rosszul kitöltött adatlappal érkező rendeléseket nem áll módunkban feladni. 

Garancia és adatvédelem



A Fogyasztó a 17/1999 (II.5) Korm. rendelet 4. §-a alapján jogosult az áru átvételét követő nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállni a vásárlástól. Az elállási jog nem illeti meg a vállalkozást, azaz az olyan személyt, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár el. 

Fontos azonban, hogy ez a jog csak akkor érvényesíthető amennyiben a terméken és csomagolásán nem láthatóak jelentősen a használat nyomai. BANKNOTE Kft. kizárólag sérülésmentes, hiánytalan tartalmú termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat visszafizetni, a nem megfelelő használatból eredő kárát érvényesítheti a vásárlón. Amennyiben él ezen jogával kérjük előre tájékoztassa cégünket az kapcsolat menüpontban található bármely elérhetőségi telefonszám egyikén. Ezen felül fontos tudnivaló, hogy az így visszaküldött termékek szállítási költségét a Megrendelőnek/Fogyasztónak kell állni (Utánvételes csomagokat nem áll módunkban átvenni!). Az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Megrendelőt/Fogyasztót terhelik. 

Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni 8 munkanapon belül. Elállás esetén BANKNOTE Kft. köteles a Vevő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 30 napon belül visszatéríteni. A fogyasztó köteles a terméket haladéktalanul visszaszolgáltatni. 

Az elállási jog során a termékeket az ügyfélszolgálatunkra, a "kapcsolat" menüpontban található címre kérjük visszajuttatni. BANKNOTE Kft. követelheti a fogyasztótól az árú nem rendeltetésszerű használatából eredő kárai megtérítését. 

A cégünkhöz beérkező adatokat kizárólag a szállítás lebonyolításához használja fel, és külső fél számára semmilyen formában adatot nem ad ki. Kivételt képez a GLS vagy DPD futárszolgálat, akik a feladatuk elvégzéséhez szükséges adatokat kapják meg. 

A honlapunkon feltüntett képek és videók illusztrációk. 

 

Törvényi szabályozás

A BANKNOTE Kft., mint a Webáruház üzemeltetője kijelenti, hogy az áruház működtetését mindig az aktuális érvényben lévő törvényi szabályozás szerint végzi. (T/5141. számú törvényjavaslat.) A "banknote.hu" webáruházat az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (”Ektv.”) alapján szolgáltatóként BANKNOTE Kft. működteti. 

Elektronikus visszaigazolás 
A Webáruház minden érvényes rendelésről visszaigazoló e-mailt küld 48 órán belül. Csak a visszaigazolt megrendelés érvényes. 

Szerződéskötés nyelve 
A felek között létrejött szerződés nyelve magyar. 

Szerződéskötés folyamata 
A szerződéskötéshez szükséges, egymásra épülő technikai lépéseket a rendszer automatikusan kínálja fel vásárlóinknak. A folyamatot a vásárló a megrendelés elküldéséig bármikor megszakíthatja. A megrendelés elküldését megelőzően vásárlóinknak lehetősége nyílik az általa bevitt adatokat ellenőrizni és az esetleges adatbeviteli hibákat javítani. Vásárlónk által elküldött megrendelés szerződéskötésre irányuló jognyilatkozatnak minősül. Az e-szerződés akkor jön létre, amikor a megrendelés általunk történő – nem az automatikus, hanem a részletekben egyeztettet - visszaigazolása vásárló partnerünkhöz általa hozzáférhetően megérkezik. Amennyiben ez a megrendelés elküldésétől számított 48 órán belül sem érkezik meg, partnerünk mentesül az ajánlati kötöttség alól. 

Szerződések iktatása 
A létrejött szerződéseket a Webáruház nem iktatja, és későbbiekben papír alapon nem hozzáférhető. A vásárlások tényét számlával kell igazolni vitás esetekben. 

Vitás esetek 
A szerződő felek mindent elkövetnek annak érdekében, hogy az esetleges vitás kérdéseiket tárgyalások útján rendezzék. Amennyiben tárgyalásos úton nem lehetséges a jogvita rendezésére, szerződő felek értékhatártól függően a Pesti Központi Kerületi Bíróság, illetve a Fővárosi Bíróság kizárólagos illetékességének vetik alá magukat. 

Amennyiben bármilyen kérdés felmerülne a szállítási és garanciális feltételekkel kapcsolatban, kérem hívják cégünket, ahol válaszolunk a felmerülő kérdésekre.